domingo, 19 de mayo de 2013

El Perquè


Perquè aquest dos hobbies??

Començaré per explicar el perquè de aquestes dues aficions.
El Scrapbook gracies a la meva germana que es va aficionar ella i després de moltes conyes i riures sobre aquesta nova afició hi vaig acabar caient, així que gracies germaneta, ara les dues tenim tota la casa plena de papes, segells, i molts records!! ( I per les fans de scrapbook no deixeu de entrar en el seu blog Moments de Paper,)

I el sucre.. doncs  després de veure  unes  meravelles de  pastissos  fet per la Minerva vaig dir i si em poso a fer cupcakes, que tenen la pinta de ser una mica més fácils de fer ( cosa que també tenen la seva complicació).I vaig començar-hi !!!

Així que a començar a crear!!

1 comentario:

  1. Doncs, ves practicant que jo les vull probar en quan em deixin !!!!!!!

    ResponderEliminar