domingo, 26 de mayo de 2013

El primer Mini " Keka"



El meu primer mini que vaig fer farà uns 3 anyets, va ser dedicat a la Keka, la meva gosseta. Va ser un mini en forma de caseta on recullo varies fotografies del seu primer any amb nosaltres. 

El primer que vaig fer es fer-me una plantilla amb la forma de la casa per així poder tallar totes les fulles de la mateixa mida.

La portada es bastant simple vaig triar una col·lecció de animalets i molt vistosa, les lletres son de fusta i amb un toc de purpurina.


La primera fulla tenim una foto de quan era un cadell amb una petita presentació, en la segona fulla una de les primeres fotos dins de casa.

 
En la tercera i quarta fulla la veiem dormint i jugant pel jardí.Vaig combinar papers estampats amb bàsics.

Les altres fulles també recullen imatges de mentre espera el menjar, amb altres gossos. Combinants fulls transparents, colors, cintes, embossing. Una mica de tot. 

 







 















I acabo en una de les fotos mes recent de quant va fer el primer any  i amb un llarg etc perquè encara li queden per fer moltes més coses. 

I com sempre el segell de 100% fet a mà de Blokum.





 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  


El primer mini que hice fue hace unos 3 años, lo hice dedicado a mi perra Keka. Fue un mini en forma de casita donde pongo varias fotografías de su primer año entre nosotros.
Lo primer que hice fue cortar la forma de la casita en un cartón para tener la base para cortar todas la hojas del mini y así asegurarme que fuesen iguales



La portada es bastante simple, escogí un papel con mucho color y simplemente puse las letras de madera con un toque de purpurina. 


En la primera tenemos una foto de ella de recién nacida con una pequeña presentación, en la segunda la vemos en una de las primeras fotos dentro de casa. 


La tercer y la cuarta hoja la vemos dormir y jugando en el jardín. Voy combinando hojas de colores básicas con estampados.  


Las otras hojas recogen fotos varis como, mientras espera la comida, con otros perros, y voy combinando hojas de transparencia, colores, cintas, embossing. Un poco de todo.



























 
Por ultimo acabo con las fotos más recientes de cuando hizo un año. 

Y como siempre en la contraportada el sello de Blokum del 100% hecho a mano.



No hay comentarios:

Publicar un comentario